Дев’ятниця за Україну



Дев’ятниця за Україну

до Пресвятої Крові Ісуса Христа
 за заступництвом Пресвятої Діви Марії
та св. Івана Павла ІІ

Нарештi, браття мої,
змiцнюйтесь Господом i могутнiстю сили Його.
Одягнiться в повну зброю Божу,
щоб вам можна було стати проти хитрощiв диявольських,
бо наша боротьба не проти крови i плотi,
а проти начальства, проти влади,
проти свiтоправителiв темряви вiку цього,
проти духiв злоби пiднебесних.
Для цього приймiть повну зброю Божу,
щоб ви змогли протистояти в день злий i все подолавши, вистояти. Отже, станьте, пiдперезавши стегна вашi iстиною‚
i зодягнувшись у броню праведности, 
i взувши ноги в готовнiсть благовiстити мир; 
а понад усе вiзьмiть щит вiри,
яким зможете погасити всi розпеченi стрiли лукавого; 
i шолом спасiння вiзьмiть, i меч духовний, що є Слово Боже. Усякою молитвою
 i благанням молiться у будь-який час духом,
i дбайте про це саме з повною постiйнiстю.  
(Eф.  6, 10-18)

Вступна молитва до св. Івана Павла ІІ

Святий Іване Павле ІІ,
дякую Всемогутньому Богу за те, що дав Церкві Тебе, як Папу,
Покровителя наших неспокійних часів.
Дякую за Твоє невтомне служіння усім народам світу,
яким Ти проголошував Добру Новину
про безмежну Божу любов до нас людей.
Дякую Тобі, Отче, що дав нам приклад повної довіри до Божого Милосердя
і до Материнського заступництва Богородиці.
Випроси для нашої Батьківщини України дар вільності дітей Божих,
щоб всі були одне в Ісусі Христі, нашому Спасителю.
Нехай Твоє заступництво спричинить у нашій Батьківщині
будування Царства правди, любові та миру. Амінь.

Святий Іване Павле ІІ, Голосе тих,
хто не може говорити і яких ніхто не хоче слухати,
- молись за нас!

Апостоле примирення та миру,
- молись за нас!

Захиснику цивілізації любові,
- молись за нас!

Захиснику правди про гідність людини,
- молись за нас!


Перший день
Розважмо про те, як Ісус Христос, будучи немовлям, вперше пролив свою Пресвяту Кров під час обрізання.

Не плач, Моя рідна Матінко, не плач. Я бачив, як зранку з твоїх очей капали сльози болю, бо Твої руки витирали першу Мою пролиту кров. Знаючи, що попереду має здійснитися відкуплення людського роду, Ти цілувала Мене, пригортаючи до свого Серця. Хоч Я був ще зовсім немовлям, Ти заглядала в майбуття, відганяючи від себе сум і біль, бо в даний момент Ти мала ростити свою дитину для світу, щоб потім віддати в жертву для спасіння кожної душі, яка була, яка є і яка прийде в цей світ через віки.

Молитва
Отче Небесний, зішли краплину Крові Агнця на нашу Батьківщину, на владу і народ, щоб Ісус Христос очистив нас, просвітив і навернув до життя у ласці Божій.
Особливо сьогодні Ісусе омий у своїй Пресвятій Крові дітей, молодь і всіх батьків та матерів, щоб вони виховували своїх дітей для служіння в правді Богові та ближнім. Амінь.

Другий день
Розважмо про те, як Ісус Христос вдруге пролив Свою Пресвяту Кров у Гетсиманському саду.

О, свята дорогоцінна Крове, що виплила з Пресвятої Голови Спасителя і проливаєшся з надміру невимовного болю, що надаремно буде ця жертва для тих, які не схочуть прийняти її і віддячитися.
О, Пресвята Крове, що спливаєш по обличчі Спасителя і орошуєш землю, будь нам спасінням, коли прийматимемо Тебе до свого серця на життя вічне.

Молитва
Отче Небесний, зішли краплину Крові Агнця на нашу Батьківщину, на владу і народ, щоб Ісус Христос очистив нас, просвітив і навернув до життя у ласці Божій.
Особливо сьогодні, Ісусе, омий у своїй Пресвятій Крові всіх людей, які є при владі у нашій Батьківщині, щоб в правді й справедливості дбали про народ, за який відповідають. Амінь.

Третій день
Розважмо про те, як Ісус Христос втретє пролив свою дорогоцінну Кров під час бичування.

Я, висміяний і осуджений, стою прив’язаний до стовпа ганьби. Мене б’ють, шматуючи Моє Тіло, з якого стікає на землю Моя Пресвята Кров. Моя Мати мліє, дивлячись, які тортури приймає її Син. Задля кого Я приймаю удар за ударом?

Молитва
Отче Небесний, зішли краплину Крові Агнця на нашу Батьківщину, на владу і народ, щоб Ісус Христос очистив нас, просвітив і навернув до життя у ласці Божій.
Особливо сьогодні, Ісусе, омий у своїй Пресвятій Крові тих, які стали жертвами репресій і всяких злочинних дій спрямованих проти гідності людини тепер і в минулому. Амінь.

Четвертий день
Розважмо про те, як Ісус Христос вчетверте пролив свою Пресвяту Кров під час коронування терновим вінком.

Отче Предвічний, зглянься над тими, які не схочуть прийняти Тебе, як свого Творця. Ти бачиш, як зло божеволіє у своєму непам’ятті, вигадуючи тортури за тортурами і ніяк не може насититися. Приймають Мене, як царя божевільного, вінчаючи терновим вінком, який втискають ударами палиць на Мою Голову, з якої Кров тече потоком, зрошуючи Мої запалені уста і язик. Хто може збагнути прагнення Моєї душі вас усіх спасти? Звідки беруться сили сприймати усі ці катування без нарікань? Любов, у всьому є дієва Любов, яка виєднає вам ласку спасіння пролитою Моєю дорогоцінною Кров’ю.

Молитва
Отче Небесний, зішли краплину Крові Агнця на нашу Батьківщину, на владу і народ, щоб Ісус Христос очистив нас, просвітив і навернув до життя у ласці Божій. Ісусе, сьогодні занурюємо у Твоїй Пресвятій Крові наших духовних і суспільних лідерів, щоб усе чинили в Твоє Ім’я, виконуючи не свою волю, а волю Того, хто Тебе послав. Амінь.

П’ятий день
Розважмо, як Ісус Христос вп’яте пролив свою Кров під час того, як з Нього здерли одяг, який прилип до Пресвятих Ран.

О, Хресте Мій, найсолодший Хресте, якого всі бояться, я ніс Тебе на своїх раменах з любові до усіх людей. А тепер стою, чекаючи апогею Хресної дороги, оголений перед юрбою озвірілих Моїх дітей. Моя дорогоцінна Кров струмками витікає з цілого Мого єства Богочоловіка, спасаючи кожну душу. Та хто оцінить Мою жертву? Як мало є тих, які прагнуть іти Моєю дорогою.

Молитва
Отче Небесний, зішли краплину Крові Агнця на нашу Батьківщину, на владу і народ, щоб Ісус Христос очистив нас, просвітив і навернув до життя у ласці Божій.
Господи Ісусе Христе, омий свєю Пресвятою Кров’ю всіх, хто служить народові через засоби масової інформації, соціальні мережі, через Мистецтво, щоб вони були «сіллю землі і світлом для світу». Амінь.

Шостий день
Розважмо про те, як Ісус Христос вшосте пролив свою Кров під час розп’яття на хресті.

Отче Предвічний, у Твої руки віддаю духа Мого. О, діти Мої, Мої любі діти! Я прийняв кожен цвях, який впивався в Моє Тіло, зводячи його в невимовних болях і судомах. Вже б здавалося вся Кров вилилася до останку, але ні, вона все ж витікає, орошуючи як землю, так і кожне серце, що прийняло Мене.

Молитва
Отче Небесний, зішли краплину Крові Агнця на нашу Батьківщину, на владу і народ, щоб Ісус Христос очистив нас, просвітив і навернув до життя у ласці Божій.
Господи Ісусе Христе, в Твоїй Пресвятій Крові занурюємо всіх загиблих під час страйків, мітингів та воєн, які відбувалися і відбуваються на нашій землі. Господи, даруй їм у своєму безмежному Милосерді вічний спочинок і життя Вічне у Твоєму Царстві. Амінь.

Сьомий день
Розважмо про те, як Господь наш Ісус Христос всьоме пролив свою Пресвяту Кров через пробиття Ребра і Серця списом.

Я вже духом вознісся до Отця і опустився на саме дно пекла, щоб воно опустіло. Бо своєю Кров’ю відкупив усіх, хто перебуває у темряві. Небо співає славу Відкупителю, а земля приймає те, що посіяли діти, засліплені дияволом. Проте Моя любов виєднала ласку милосердя для усього людства, бо Моє Серце і Ребро пробиють списом. І ось тут великим потоком до останньої краплини випливає моя Пресвята Кров і Вода, яка служить для усього світу безмежним Джерелом Милосердя.

Молитва
Отче Небесний, зішли краплину Крові Агнця на нашу Батьківщину, на владу і народ, щоб Ісус Христос очистив нас, просвітив і навернув до життя у ласці Божій.
Ісусе, просимо Тебе, омий в своїй Пресвятій Крові наше військо, правоохоронців та всіх тих, які були покликані захищати наш народ, державу і мир у ній. Дай їм пізнати Правду, якою Ти є і залишатися їй вірними. Амінь.

Восьмий день
Розважмо про сльози Пречистої Діви Марії над пролитою Пресвятою Кров’ю Ісуса Христа.

О, Мої діти, в тиші свого серця хіба не чуєте, як плаче Моя і ваша Небесна Мати? Чи не подаруєте Їй любові, якою Вона обдаровує Вас повсякчас. Чи збагнете своїм серцем, як Її тремтячі руки збирали Мою дорогоцінну Кров по краплині з цілого Мого життя аж до смерті?
Прошу вас, будьте милосердні, не ображайте Її, а шануйте. Вона – Співвідкупителька, яка роздає ласки зі скарбниці свого Материнського Серця.

Молитва
Отче Небесний, зішли краплину Крові Агнця на нашу Батьківщину, на владу і народ, щоб Ісус Христос очистив нас, просвітив і навернув до життя у ласці Божій.
О Маріє, Богородице Діво, Тобі довіряємо нашу землю, де не раз пролилася кров Твоїх дітей, проливається вона і сьогодні. Діво Маріє, просимо, випроси для нас ласку покути за невинно пролиту людську кров, а також, щоб з милости Твого Сина ця кров принесла щедрі плоди миру, любові та вільності. Амінь.

Дев’ятий день
Розважмо про Пресвяту Євхаристію, через яку неустанно на все людство проливається дорогоцінна Ісусова Кров.

Моя Кров проливається й донині у Безкровній Жертві Пресвятої Євхаристії, до якої має доступ кожен.
Мої діти, я не покинув вас на призволяще, але й по нині годую вас Хлібом Життя. Цей дар Мого Тіла і Крові виєднав для вас ласку перебувати в обіймах Божої любові. Що ще більше я міг вчинити для вас?

Молитва
Отче Небесний, зішли краплину Крові Агнця на нашу Батьківщину, на владу і народ, щоб Ісус Христос очистив нас, просвітив і навернув до життя у ласці Божій.
Господи Ісусе Христе, дякуємо Тобі за дар Твого Пресвятого Тіла і Крові. Просимо Тебе за Твою Церкву, живим камінням якої є кожен з нас. Нехай ніколи в нашій країні не забракне священиків, через руки яких Ти сам приходиш до нас у Пресвятій Євхаристії. Просимо з’єднай свою Церкву міццю Твого Духа. Амінь.



Дім Емануїла «Вифлеєм»
Спільноти «Діти Цариці миру та поєднання»
2014

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Чим є Дім Еммануїла «Вифлеєм»?

Мій Бог є всім для мене...